marți, 4 martie 2008

START!

IATA-MA!

Cea mai proaspata victima a fenomenului "blogging", eu sunt...

Ideea este imprumutata de la prieteni, nu este in niciun caz autentica. Sa speram ca subiectele vor fi. Daca nu, ma bazez pe obiectivitatea voastra pentru a-mi atrage atentia! :)

Printre activitatile mele zilnice voi incerca sa tin acest spatiu virtual (de "varsat amarul" si impartasit bucurii) cat mai actualizat, insa nu este certitudine. Exista riscul ca intamplarile descrise sa fie usor alterate sau modificate pentru a proteja identitatea persoanelor implicate in subiect.

Dorinta mea este ca acest blog sa fie putin mai interactiv. Ce inteleg prin asta: puteti propune subiecte care va intereseaza, in afara celor postate, pe care eu sa le abordez. De exemplu: "copilaria", "primul sarut" etc. Ce va trece prin minte :)

Asadar, nu fiti timizi! Ciao!
(in cazul unui limbaj neadecvat voi instaura "dictatura"! :D)

Un comentariu:

Andra spunea...

Dragutz blogul tau!Pup