vineri, 14 martie 2008

No shit?!

De curând, o problemă destul de stringentă, de domeniu casnic, şi-a pus amprenta asupra vieţii de familie.
Localizarea problemei: baie > rezervorul de apa pentru wc.

Fiecare drum la wc se transforma într-o experienţă soră cu moartea…

Problema lui era că fiind metalic, apa nu este chiar un prieten în cursa pentru a rezista pe vecie, cum visau cutezătorii patriei de pe atunci. Ca termen de utilizare sare bine de 10 ani iar rănile de război nu au încetat să apară: şiroaie mici de apa ruginita ce se prelingeau pe faianţă, din spatele vasului.

Sunt puţine fenomenele care nu pot fi explicate ştiinţific… se pare că acesta este unul dintre ele: faptul că rezervorul practic nu se mai ţinea în nimic.
Vizualizaţi un rezervor metalic de 10kg în care intră aproximativ 9 litri de apă (alte kilograme), suspendat in 2 dibluri rămase fără capăt din cauza ruginii. Numiţi-o minune divină sau cum vă vine dar fiecare tras de sfoară putea fi ultimul….

Ţinând cont de toate pericolele la care ne expunem, conştient or not, nu văd mod mai ilar şi mai sadic în acelaşi timp de a da colţul decât pe WC.

Aşa că am luat problema în mână… (la insistentele mamei bineînţeles pentru că mie îmi place să trăiesc periculos :))
Checklist-ul cuprinde:
- cumpărat una bucată rezervor, de plastic pentru a elimina acel risc,
- dat jos (prea uşor) rezervor vechi
- început procedura de montare rezervor nou.
- inaugurat :D

Toate au mers strună până la etapa de montare unde, cu chiu, cu vai, am reuşit sa îl fixez după ce am ciuruit peretele cu bormaşina (Vecinii mă iubesc! Frigiderul este iar plin de carne…)

În procesul de inaugurare, cum stăteam sedat pe tron, imaginându-mă la salonul moto care începe mâine la Romexpo, se aude un TROSC! Brusc îngheaţă sângele în mine, bag capul la cutie şi într-un derapaj susţinut pe gresie, ajung în zona sigură!

Se pare că era un sunet normal pentru acest rezervor însă ororile trecutului încă sunt adânc înrădăcinate în subconştient.

Un lucru este cert... Sezonul de visare pe tron este oficial deschis! No shit is holding me back! :)))

Un comentariu:

Soferita spunea...

stiam ca esti haios dar exagerezi ... am ras cu lacrimi ...
hebe5p1n-rox