joi, 27 martie 2008

... si se facu lumina

De multa vreme imi doresc un flash (blitz) pentru DSLR-ul meu iar cu apropierea unui anume eveniment am zis ca asta este momentul!

Atunci cand obisnuiesc sa-mi cumpar ceva care nu este articol vestimentar, sau un obiect ce urmeaza a fie schimbat oricum cu un altul mai nou si mai trendy la scurt timp, am obiceiul de a investiga cat mai amanuntit informatiile despre acel lucru. Acest instrument fotografic nu a facut exceptie de la regula.

Dupa 3 zile de cautari intense si stresat oameni cu intrebari dintre cele mai tampite am ajuns la o concluzie elementara: "Size does matter!" (ex: zambetul mult mai calitativ/cantitativ de la saloanele auto al domnisoarelor in fata unui DSLR cu obiectiv "mare" vs un aparat mic de vacanta P&S :))

Probabil nu ajungeam asa repede la aceasta concluzie, daca nu visam aseara ca stateam pe WC si butonam varianta mai slaba a acestui blitz, dupa care il scap in vas si incep sa-l caut disperat. I know, vise cretine... :))) (nu stiu cum se face ca majoritatea viselor mele au finalitate in baie...)

Nu este momentul sa ma amagesc cu jumatati de masura, de aceasta data am sa-mi ascult coracon-ul.... Chiar daca neuronul imi spune innebunit: "- Bhaaa idiotman, you are not that rich!!!" :))

Insa se pare ca de aici a luat nastere o problema cu care nu m-am mai intalnit de ceva timp, un anume proces de constiinta: cum de am ajuns sa-mi permit un asemenea rasfat? Probabil acelasi neuron incearca sa-mi spuna ca ar fi un moft...

Pentru mine, a cumpara ceva care mi-ar face placere sa detin, dar nu poate fi privit ca o investitie, deci nu foarte amortizabil, se aseamana cu un moft. Probabil face parte din educatia pe care am primit-o, vremurile si greutatile prin care toti am trecut, specifice acestei natiuni comuniste / post-comuniste.

Nu stau prea mult pe ganduri si pun mana pe telefon dupa o intreaga retrospectiva a preturilor si variantelor de achizitie.

"- Alo, bla bla, va deranjez pentru 580EX II, blitzul ala de rupe gura targului...
- Da, este pe stoc.
- Aveti pe roz?
- Nu exista asa ceva domnule! Sunt toate negre...
- Scoate ochii rosii la gaini?
- Nu! (usor nervos)
- Stiu, va testam... :))"

... si de aici un intreg sir de glume proaste si kterinca ieftina. Important este ca astazi pe la ora 7 voi fi in posesia lui :D

Prin urmare, am sa fiu fericit ca il am.... dar as fi fost si mai fericit daca nu ma mustra acest gand, total incompatibil cu societatea de consum care "visam" a fi candva.

Ca sa inchei pe un ton optimist: poze faine vor urma la lumina "fulgerului" meu... :D

Uite pasaricaaaaaa!!! :)))




3 comentarii:

Anonim spunea...

Te poti mandri cu faptul ca ai un lucru de calitate chiar daca e mai scump!
Oricum daca ar fi sa iti dau unnexemplu de risipa de bani.....in afara faptului ca sunt femeie si cheltui mult...:D daca ies in oras trebuie sa imi cumpar ceva....insa nu ma pot mandri cu faptul ca am cheltuit intr-o saptamana bani .....cumparandu-mi 4 perechi de pantofi,3 perechi pe care nu e voi purta niciodata!!!
Deci stai calm si lasa constiinta incarcata:)) in fond pt ce castigi bani ....ca sa ii cheltui nu?:P...eu cu gandul asta ma linistesc...atunci cand fac o investitie inutila!!!

Sushi spunea...

Sambata astept sa scoti ce e mai bun din tine, din blitz...si din mine :)

Anonim spunea...

hmmm:X....Abea astept sa mergem sa imi faci poze:->...Sper ca nai uitat:X..pt ca sunt obsedata da a imi face un book si bine intzeles by Unchiu:-> Prea tare si imagiatzia ta este zoperba:*