joi, 13 martie 2008

“Ia calul meu si te du!”

În urma unei interesante colaborări între DSLR-ul meu şi o fastuoasa agenţie de modeling, unde nu s-a pus problema unui fabulos câştig financiar, poate doar de experienţa, pot spune acum că am acumulat acel minim de know-how in acest domeniu.

Ba chiar si ceva bonus, experienţă de viata. Am învăţat ca unora le este foarte uşor să facă rabat la calitate daca implica o scădere a costurilor de producţie... Din păcate aceasta decizie strategica nu prea face casa buna cu unul din principiile pe care mă ghidez, principiul calităţii. Cu tot regretul (sau nu…), aici drumurile noastre se despart… Mai direct spus, le-am dat calul…

Această întâmplare mi-a reamintit că exista totuşi plăcere în această activitate (fotografia), pe care mai odinioară o consideram una din pasiuni mele principalele… Acum experimentez un sentiment plăcut, ca atunci când tragi draperia si o mare de lumina te învăluie (chiar daca observi ca afara ploua), o senzaţie de linişte şi eliberare. (…sa-mi trag una! descopăr noi abilităţi ;) )

Acum, aştept cuminte să vad ce surprize îmi rezervă viaţa… Cu siguranţă nu va fi loc de plictiseală. :)

Un comentariu:

Sushi spunea...

Nu-i nimic...acum ai mai mult timp sa ma fotografiezi pe mine :))